אחריות ושירות

לפניכם מידע בנושא שירות ואחריות עבור המוצרים והשירותים הניתנים על ידי חברת מאור מצברים.

לפני שאתם עושים שימוש באתר חובה על הגולש\לקוח לקרוא את מדיניות פרטיות של האתר וגם את תנאי השירות באתר.

השירותים

  • חברת מאור מצברים ח.פ. 516192697 הינה חברה המספקת ללקוחותיה שירותי החלפת מצברים לרכב ופועלת על פי חוק במדינת ישראל.
  • ניתן להזמין מוצרים\שירותים בשיחת טלפון.

ביטולים

  • לא ניתן לקבל החזר כספי עבור שירותים אשר בוצעו.
  • מדיניות ביטול עסקה והחזרת מוצרים, בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטל עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.

זמינות ומיקום

  • זמינות השירותים כפופה למועד אשר נקבע עם חברת מאור מצברים בטלפון.
  • כתובת החנות: לה גווארדיה 9, תל אביב-יפו, 6761316
  • כתובת המשרד: דרך ההגנה 140, תל אביב יפו, 6742299
  • בכל שאלה או בירור לגבי השירותים ניתן לחייג אל מאור מצברים בטלפון 072-3921336.

מדיניות משלוחים

  • מאור מצברים בע"מ מספקים שירותי התקנת מצברים עד בית הלקוח, לרוב מגיעים לכל לקוח במקסימום עד 3 ימי עסקים , יש לציין שברב המקרים מאור מצברים מגיעים בתוך שעות בודדות, משלוח מצבר עד הבית בהתאם לכוח העבודה הזמין בחנות,עומס העבודה וכו.
  • ההגעה לבית הלקוח כרוכה בתשלום.
  • המחיר משתנה בהתאם למיקום הלקוח.
  • ניתן להגיע לחנות בתל אביב יפו ולרכוש מצבר במחיר המופיע באתר .
    (מצאתם טעות במחיר שמופיע באתר?המידע לא מעודכן? ט.ל.ח – אנא שלחו מייל למפעילי האתר בכתובת semprosltd@gmail.com על מנת שיפעלו לעדכן.)

הערה לגבי פקדון מצברים

  • ברכישת מצבר ממאור מצברים יש צורך להשאיר את המצבר הישן כפיקדון, במידה ואינכם מעוניינים להפקיד את המצבר הישן עבור מצברים קטנים עד 40 אמפר יש להפקיד 20 שקלים, ומצבר גדול מעל 40 אמפר יש להפקיד 30 שקלים.

אחריות ושירות – מאור מצברים

  • אנו בחברת מאור מצברים מוכרים מוצרים ללקוחות שלנו עם אחריות יצרן מלאה, תקופת האחריות משתנה בהתאם למוצר שבחרתם ( בין 12 ל 24 חודשי אחריות).
  • אחריות תינתן אך ורק למצברים שהם תקולים ולא ריקים
  • ההגעה לבית הלקוח כרוכה בתשלום גם בזמן האחריות.

שאלות נפוצות בנושא אחריות

  • קניתי מצבר שנפ, איך מפעילים את האחריות?

** לפניכם מקרה דוגמא: (לקוח קנה מצבר שנפ דרך מאור מצברים) **
במידה ורכשתם מצבר שנפ עם 12 חודשי אחריות והמצבר מסיבה בלתי ידועה לא תקין לאחר 6 חודשים מתאריך הקניה, תוכלו לפנות לחברת שנפ (במקרה הזה) על מנת שיחליפו לכם את המצבר מכיוון שהוא עדיין מוגדר " מצבר באחריות ".
לא תחויבו עבור המצבר הזה ותקבלו חלופי מהחברה ישירות, יש ליצור קשר עם הסניפים הראשיים של החברה.
יש להגיע עם תעודת האחריות שבידכם לחברת שנפ על מנת שיוכלו להחליף לכם את המצבר בהתאם לאחריות.
לבירור פרטים ניתן להתקשר לשנפ סניף ראשי בטלפון: 9723-6876521+ או להגיע לסניף בכתובת הצבר 9, באזור.

  • קניתי מצבר עם אחריות, האם תוכלו להגיע להחליף לי את המצבר?

כן, מאור מצברים יכולים להגיע עד אליך על מנת להחליף לך גם "מצבר באחריות", יש לציין שעבור שירות זה אנחנו גובים תשלום בעבור הטיפול.

  • קניתי מצבר אבל שמתי לב שהאחריות נגמרה, מה ניתן לעשות?

במידה ועבר התאריך ממה שמצויין במצבר שלכם זאת אומרת שפג תוקף האחריות, במידה ותזדקקו למצבר עליכם לרכוש חדש.

  • מי קובע מהו פרק הזמן של האחריות?

תקופת האחריות משתנה בהתאם למצבר שקניתם וכמובן שקיים מחיר מצבר שונה עם אחריות לטווחים שונים.
ישמם מצברים ספציפים שמגיעים עם תקופת אחריות קבועה (למשל 12 חודשי אחריות).

יצירת קשר בנושא אחריות

במידה ורכשתם דרכנו מצבר חברות כמו VARTA  , שנפ או BOSCH – את האחריות תוכלו לממש בחברות עצמן.

יש לכם שאלות נוספות?  פנו למאור מצברים בטלפון: 072-3921336

יצירת קשר

  • ליצירת קשר עם חברת מאור מצברים בע"מ – 072-3921336
  • ליצירת קשר עם הנהלת האתר חברת סמפרוס בע"מ, ח.פ 515265106 ,שלחו מייל לכתובת semprosltd@gmail.com

נשמח אם תהיו חלק ממשפחת מאור מצברים

איתכם בדרכים – מאור מצברים

תאריך עדכון אחרון: 9 לאפריל 2025.